EVEN VOORSTELLEN | Rick Keijser, Account Support

Samen met zijn team de klant zo goed mogelijk helpen en zorgen dat alles op rolletjes loopt. Dat is het doel van Rick Keijser. Rick is sinds drie maanden werkzaam bij AgroEnergy als Senior Relatie Beheer en Verkoop. “Het leukste aan mijn baan? De dynamiek, elke dag is anders.”

Kun je iets over jezelf vertellen? Wie is Rick Keijser?

“Ik ben 39 jaar, getrouwd met Samantha en we hebben samen drie kinderen, Finn, Tess en Jill. We zijn een tijdje terug naar het Oosten verhuisd en wonen nu al zo’n twee jaar in Markelo. Voordat ik naar Markelo verhuisde heb ik 15 jaar in Rotterdam gewoond, waar ik werkzaam was bij Eneco Zakelijk.

Het is bij ons thuis een drukke boel met honden, katten, kippen en paarden. Als ik niet druk bezig ben met de kinderen ga ik graag met de fiets er op uit, trap ik een balletje of ga ik gezellig langs familie of vrienden.”

Hoe kwam je terecht bij AgroEnergy? Wat sprak je aan in het bedrijf?

“Na mijn studie Management Economie en Rechten aan de HAN in Arnhem ben ik terecht gekomen bij Eneco Zakelijk. Ik begon als inleenkracht en heb uiteindelijk 13 jaar verschillende functies mogen vervullen, waarbij klantcontact altijd in het middelpunt stond. In deze tijd heb ik AgroEnergy ook beter leren kennen. Toen ik naar het Oosten was verhuisd heb ik 2 jaar bij een energie adviseur gewerkt. Hier kwam ik voor het eerst in aanraking met tuinders als klanten. De dynamiek van de klantgroep en de mogelijkheid om te handelen vond ik erg interessant. Toen er een vacature bij AgroEnergy vrij kwam heb ik meteen contact op genomen. Ik werk er nu al 3 maanden met veel plezier.”

Wat is jouw rol bij AccountSupport? Waaruit bestaan je dagelijkse werkzaamheden?

“Ik ben senior relatie beheer en verkoop. Dit houdt in dat ik meewerkend voorman ben binnen het team en hier een coördinerende rol op me neem. Mijn team bestaat uit verschillende disciplines zoals, accountsupport, debiteuren & incasso en procesmanagement.

Wanneer de klant een vraag heeft, staan wij als team klaar om de klant zo goed mogelijk te helpen. Weet je niet welk product het beste past bij je afnamepatroon? Wij denken met je mee en zorgen dat je de juiste keuze maakt. Vragen over EnergieManager of de handelsportal? We leggen het je graag uit, en zorgen dat je weer verder kan. We zijn als een spin in het web. En mochten we geen antwoord hebben op je vraag, dan zorgen we ervoor dat je bij de juiste persoon terecht komt.

En niet geheel onbelangrijk… Ben je een nieuwe klant? Dan zorgen wij ervoor dat je aangesloten wordt op de energielevering! We zorgen dat alles tijdig bij de netbeheerder bekend is, zodat AgroEnergy leverancier wordt op de aansluiting. Dus wie weet tot snel 😉”

Wat vind je het leukste aan je huidige job?

“Het leukste aan mijn baan vind ik de dynamiek, elke dag is anders. Daarnaast vind ik het klantcontact erg leuk, en help de klanten graag waar nodig.

De energiewereld heeft zijn eigen kennis en specialisme, maar wat er bij AgroEnergy nog bij komt is dat er door klanten veel gehandeld wordt. Dit geeft een extra dynamiek en een extra spanningsveld. Dit maakt het heel afwisselend. Zo ben je de ene dag met een offerte-traject bezig en de volgende dag ben je met een inhuizing bezig. Vervolgens zit je in overleg met Eneco Zakelijk of met de afdelingen binnen AgroEnergy.  De combinatie van klantcontact, het afwisselende werk en de interne samenwerking maakt het erg leuk om hier te werken!”

MARKTVISIE | Onzekerheid door naderend Noors onderhoud

Onzekerheid | marktvisie

MARKTVISIE | Gaswinter voorbij, gasprijzen dalen

Zonnepanelen

MARKTVISIE | Gasmarkt blijft volatiel

Gasmarkt | marktvisie

NIEUWS | Aankomend weekend gaat de zomertijd in

Zomertijd