NIEUWS | Klanttevredenheid weer gestegen

Petra Vijverberg · Thursday 21 September 2017

Uit de resultaten van de eerste helft van 2017 blijkt dat de waardering van onze klanten voor onze producten en diensten ook verder is verbeterd. En daar zijn we blij mee!

Persoonlijk contact is belangrijk

Wat iedere keer weer blijkt, is dat het persoonlijke contact belangrijk is. Welke vraag de klant ook heeft of welke oplossing zij zoeken, de waardering hangt vooral af van de manier waarop wordt geholpen. En dat zien we ook terug in de resultaten. Collega’s worden met naam en toenaam genoemd en gecomplimenteerd: “Marjolein heeft mij prima geholpen.” en “Eva is geweldig!”.

Steeds meer klanten zijn echte ambassadeurs van AgroEnergy. Zij zijn zo tevreden dat ze ons ook aanbevelen aan andere tuinders. Daar zijn we trots op. Bekijk een samenvatting van de resultaten in de infographic hieronder.

 

Samen werken aan verbetering

Bij AgroEnergy doen we twee keer per jaar onderzoek naar klanttevredenheid. We vinden het belangrijk om te weten wat onze klanten blij maakt en wat we nog kunnen verbeteren. We starten met het oplossen van de quick-wins en werken daarna aan de verbeteringen die wat langer duren.

Deel op

Gerelateerde artikelen