NIEUWS | Klantwaardering voor producten en diensten weer gestegen

Ashley Ruis · Tuesday 13 November 2018

Uit de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek in 2018 blijkt dat de waardering van onze klanten weer verder is verbeterd. Daar zijn we blij mee en trots op!

Persoonlijke ondersteuning belangrijk

Wat iedere keer weer uit ons onderzoek blijkt, is dat persoonlijke ondersteuning en contact belangrijk is. Welke vraag klanten ook hebben of welke oplossing zij ook zoeken, de waardering hangt vooral af van de manier waarop zij geholpen worden. En dat zien we ook terug in de positieve resultaten.

Uitbesteden energiemanagement

Naast de algemene tevredenheid is ook de waardering van onze producten en slimme energieoplossingen verder gestegen. Veel gehoorde reacties: ‘het ontzorgt echt en geeft veel rust’. Opvallend is ook de toename van klanten die hun volledige energiemanagement willen uitbesteden.

Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten zoals nog betere verbruiksoverzichten en totaaloverzichten. Daar zijn we dan ook al druk mee aan de slag. Bekijk hieronder meer tips en klantreacties in de samenvatting van de resultaten.

Samen werken aan verbetering

Bij AgroEnergy doen we onderzoek naar klanttevredenheid omdat we het belangrijk vinden om te weten wat onze klanten blij maakt en wat we nog verder kunnen verbeteren. We starten met het oplossen van de quick-wins en werken daarna aan de verbeteringen die wat langer duren.

Deel op

Gerelateerde artikelen